ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ترلان ملك جاني

تولد 3 سالگی

1392/7/6 12:16
نویسنده : مامان مريم
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مطلب دیگه تولد ٣ سالگیمه ....  دقیقاً مثل پارسال دو تا تولد خونه دو تا مامانیا داشتم .... ماماان نوشین به خاله مرجانینا هم گفه بود با کیانا اینا ... مامانم  هم کلی زلم زیمبول آویزون کرد و شد یه تولد حسابی ... کیکم هم خودم انتخاب کردم و خیلی این موضوع برام اهمیت داشت ...  فقط این خواخر شیطونم سر کیک خوب حرصم داد .... آخه من خودم می خواستم تهنایی فوت کنم .... بعد هم  انگشت زد تو کیک .... منم غصه می خوردم که کیکم خراب شد .... خلاصه مثل همه تولد بچه ها  خیلی خوش گذشت .... کیانا یه باربی با تختش و وسایلش داد ... خاله مرجان هم ٥٠ تومن پول ... مامانی و بابایی هم یه گوشواره طلا ...

دومی هم خونه مامان ناهید اینا بود که برام چراغ و بادکنک هم آویزون کرده بودن که من رفتم تو سورپریز شم .... وایییییییییی ننه ... خیلی خوشحال شدم  .. یه بلوز و شلوار مرضی و سمانه گرفته بودن تازه با یه حوله سر که از حموم می آم مثل سمانه به سرم ببندم و دوتا بارب خواخر که لباس پفی داشتن ... مامان ناهید اینا هم ٢٠٠ تومن دادن به بابام !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)