ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

عروسی ... لای لای لای ...

1390/8/23 12:00
نویسنده : مامان مريم
171 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بارم بود که می رفتم عروسی و می فهمیدم ... اولین بار که عروسی رفتم در ٣ ماهگی بود که عروسی دخترخاله مامانم بود تو آمریکا.

اینقدر ذوق کردم که نگو ، از صبح به مامانم می گفتم : مامان بیریم ؟

ترلان خانم در بدو ورود اینجام موقعی بود که تازه رسیدیم ...

بعدشم که رفتیم سر عقد اینقدر گفتم مامان بخوام که مامانم مجبور شد منو از پشت صندلی عروس و داماد بغل کنه بیاد اینورتر وایسته ...

با دوستام اون بالا!با دوستام رفتم اون بالا پائین هم نمی امدم...

تو عروسی هم همش میخواستم برم بالای سکوی عروس داماد و احیاناً سه طبقه کیک و بندازم پائین . به من که با بچه های دیگه خیلی خوش گذشت ولی حسابی مامانمو حرص دادم خیال باطل

سر سفره عقد گل در کمال خونسردی می چیدم اینم سر سفره بود که در کمال خونسردی می خواستم گلها رو بچینم و شمعا رو فو (فوت ) کنم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)