ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

خروسک

1390/11/3 10:19
نویسنده : مامان مريم
202 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم ، ناز خوشگلم ،‌عسلی من ... آخه چرا خروسک گرفتی مامانی من ؟؟

روز ١٣ دی بود ، شب هم مهمون داشتیم .. مامان ناهید اینا می آمدن خونمون ... صدام درنمی آمد.. خیلی بامزه بود ،‌چون خودم هم از صدامتعجب می کردم و با مامانم که حرف میزدم خندم میگرفت ... نه تب داشتم نه سرفه می کردم و نه بی حال بودم ... فقط صدام عین خروسا شده بود ... مامانم زنگ زد به بابام گفت زودتر بیاد منو ببره دکتر حیدریان که یه موقع شدید نشه ... رفتن به دکتر همان و گرفتن یک آمپول همان ...

اولین باری بود که آمپول زدم ... با بابام هم بودم ... بابام میگه خودشو برا بدترین جیغا حاضر کرده بوده ولی اصلاً گیه (گریه ) نکرده بودم ...

با وجود این ها روز ٥ شنبه حالم بدتر شده بود و اینقدر بی حال و تب داشتم که صبح جمعه با مامانی و بابام رفتیم بیمارستان ... کاشکی همه دردات میرفت تو جون مامانت عزیزم .. که اینقدر بی حال بودی و تبت پایین نیومد ... ٥ روز طول کشید تا کامل خوب شدم ...

خدا جونم منهمیشه شکرگذار سلامتی دخترم بودم هستم و خواهم بود ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)