ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

این چند وقته....

1390/11/29 14:05
نویسنده : مامان مريم
205 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته مامانم خیلی درگیر بود بیچاره .... به قول خودش شب عیدی جابه جائی کاری داشت که من الان حوصله تعریفشو نداشتم ... اصلاً به من چه ....شیطان

خلاصه که هیچی یه عروسی دیگه رفتم که اول مات مات عروسو نگاه می کردم .... خیلی دوست دارم عروس شم ... برقصم و همه بگن لیلیللییلیللیلی.......هورا

دیگه هیچی خاله ناهید اینا آمدن خونمون ... من و دوستم کلی خندیدیم... باران هم گییه (گریه )‌نکرد و همش بیچاره داشت سعی می کرد غلت بزنه ...

دیگه اینکه فکر کنم یه کباب خور حرفه ای دارم می شم ... اولین بار خونه مامان نوشین صاف صاف تو چشاش نگاه کردم گفتم : کباب بده ، داری ؟؟ مامانی هم بدو زنگ زد شرف الاسلامی واسم آوردن و نوش جان کردم. تازه هر وقت هم می رم خونه مامان ناهید خودش حواسش هست برا من حتماً کباب می ذاره...این که چیزی نیست همیشه سالاد هم دارن با سس !

آخه مامانم میگه یکی از عجایب اینه که بچه به این سن اینقدر سالاد دوست داره .... دیگهههههه آجیل هم دوست دارم ...... قند که خیلی ... تو میوه ها هم سیب و آناناناناناناناس (آناناس).. آدامس هم که ببببله ......

یه چیز دیگه که مامانم خیلی دوست داره و من هم هی تکرار می کنم اینه که یه بند می گم .. کوجا می ریم ؟ این کی بود ؟ چی شد ؟

عااااااااااااششششقتم نننننننننننننننننهنهنهنهنه .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)