ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

ماه رمضان هم آمد

1390/5/16 13:51
نویسنده : مامان مريم
225 بازدید
اشتراک گذاری

دومین ماه رمضون زندگیم شروع شد... یه موضوع خوب برای به هم زدن داره که اونم سفره افطاره مخصوصاً مخصوصاً خونه مامان ناهیدم ... چونکه رو زمین سفره میاندازن و از اول تا آخر من اون وسطم خوشمزه  مثل دیشب که ما اونجا بودیم و من حسابی جولون دادم ... دارم فکر می کنم می بینم که مثل اینکه از بابااکبر حساب می برم .. البته اون خیلی مهربونه ولی یه بار یه کس دیگه منو ترسوند من فکر کردم بابا اکبر بوده ... البته مامانم می گه خیلی خوبه بچه  از یکی حساب ببره ... سر سفره دیشب نابسمو (‌نافمو )‌ به همه نشون می دادم ... که غش کردن برام ....

تازه نگفته بودم که من عاشق نماز خوندنم ... مامانم همیشه تا صدای اذان می آد منو صدا می کنه تا با هم گوش کنیم .. با عزیز هم ظهرا همیشه نماز می خونیم ... خلاصه تا آخر شب با هرکی نماز بخونه منم یه دور می خونم ... اژان ( اذان )‌ ...

یه چیز دیگه که مامانم خیلی باهاش ذوق می کنه واسم ،‌گفتن آله (‌آره )‌ هستش... اگه کسی ازم چیزی بپرسه خیلی خونسرد می گم : آله یا اگه بپرسن خوبی .... میگم آآآآ له ... اگر هم چیزیو نخوام می گم : نخوام ....

واییییییییییییی می میره برات مادرت ترلان .................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
16 مرداد 90 14:42
سمانه
23 مرداد 90 8:38
عزیزم وقتی میبینمت داری از پله ها بالا می آیی بهت میگم گاگا منه جوابمو میدی دوست دارم بغلت کنم وانقدرفشارت بدم بری تو قلبم ودوست دارم همیشه سلامت باشی هر روز ببینمت مخصوصا سر سفره افطار که کلی از دیدنت حال می کنم