ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

بعد از یه دوره طولانی که نبودیم...

1390/4/18 9:37
نویسنده : مامان مريم
148 بازدید
اشتراک گذاری

ببین تورو خدا این مامامن خانوم من از عید تا حالا هیچ فعالیتی واسه وبلاگ من نکرده ... واقعاً که ....

مجبورم خودم دست به کار شم و بنویسم . آخه یکمی هم حق داشته... توعید که همش تو ترافیک عید دیدنیها بودیم بعدشم که  من و مامان جونم و داییم رفتیم آمریکا ... خیلیییی بهمون خوش گذشت فقط یه دلتنگی خیلی  بزرگ داشتیم اونم اینکه دلمون واسه بابا جون تنگ شده بود . ( آخه مامانم یادم داده به بابا محمدم می گم بابا جون ، اونم کلی کیف می کنه ) بعدشم که برگشتیم من یه دوره مریضی سختی سبزداشتم ( دکتر حیدریان گفت روزولا ) بود ... خوابمون که قاطی شده بود حسابی هیچی ، مریضیه ول    نمی کرد ... خلاصه بعدشم که بیچاره مامانم پاش شکست ... خیلی سختش بود ، آخه مامانی آمریکا بود و مراقبت از منم که یک جفت پای سالم برای مسابقات دو می خواد!  ولی خوب چند شب خونه مامان ناهید شب موندیم که من کلی ذوق کردم . بقیشم همش خونه بودیم و عزیز پیشمون بود ... بعد تولد مامانم و روز مادر یکی شد . مامانم می گفت اصلاً تولد خوبی نداشت و کلی دلش گرفته بود نمیدونم چرا .... تازه منم براش یه کیف کادو دادم....از خود راضی  حالا دوباره می آم و عکس هم می زارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)