ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

ببین چقدر وقته ما نبودیم ..

1391/3/1 9:39
نویسنده : مامان مريم
208 بازدید
اشتراک گذاری

مثل اینکه این موقع سال ، هر سال ما یه دوره غیبت طولانی داریم ...

امسال از چهارشنبه سوری نگفتم ،‌ از عید نگفتم ،‌از مسافرت گشنگمون نگفتم ... خیلی حرف و عکس دارم که بذارم ...

چهارشنبه سوری

ما امسال یه سینی چهارشنبه سوریی درست کردیم بردیم واسه مامانی ... آخه مامانم می گفت بود و نبود آدما باید یه فرقی بکنه ... مامانی هم یه میز گشنگ چیده بود و کلی وسایل آتیش بازی گذاشته بود ... بابام هم خریده بود ... رفتیم پائین کلی خوش گذ شت ... من که مات و مبهوت داشتم نگاه می کدم... ولی کیانا جونم داشت می ترسید ... هی می گفت بریم تو .. بریم بالا دیگه بسسسه ... خلاصه شب خوبی بود ... جای همگی خالی ...

سال تحویل

دم سال نو مامانم خیلی تلاش می کرد که بفهمم چه اتفاقی داره می افته ... بفهمم که چی کار باید بکنیم ... سفره هفت سین چیه ...  تازه مامانم داشت میچید گفت مامان گارلیک هم می ذاری ؟؟ دیگه غش کردم واسش ... دیگه هرجا ماهی می دید میگفت سفره هفت سینه ؟؟

بعدشم یه سفره هفت سین گشنگ مامانم درست کرد بردیم واسه مامان ناهید اینا که سال تحویل با هم باشیم ... ساعت ٤٥/٨ صبح دوشنبه بود بود ... زودی حاضر شدیم . حدود ساعت ٣٠/٨ صبح اونجا بودیم ... فک کنم خیلی خوشحال شدن ... دیگه بعد از اونم رفتیم خونه مامان نوشین و عید دیدنی بازی و عیدی گرفتن که امسال تا ٧ فروردین طول کشید .. چون من و مامانم رفتیم آمریکا ...عینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)