ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

اسباب بازیهای مورد علاقه

1391/5/4 17:40
نویسنده : مامان مريم
184 بازدید
اشتراک گذاری

من دو تا وسیائلا ( وسیله ) دارم که خیلی تو خونه باهاشون بازی می کنم . یکیش که لگو.خیلی با عزیز (زهرا خانم ) بازی کردم .

 یکی دیگه شاپینگ کارت (چرخ خرید ) که مامانی باسم خریده . خیلی باهاشبازی می کنم . مدام دستمه دارم می کشم اینور و اونور....

 اونیکی هم میز توالتمه که عمه سمانه باسم خریده ... تا مامانم می گه حاضر شیم بریم بیرون میدویم می رم تو اتاقم می شینم عیناً کارائی که مامانم اونور دیوار تو اتاق خودش داره می کنه تند تند می کنم می آم می گم مامان خوووشکل شدم ؟ خوووشکل خوووشکلا شدم ؟؟

البته هیچوقت نباید فراموش کرد که یکی از بازیهای اصلی موبایل مامانمو بابامه . که هردو کلی بازیها و آموزشهای بچهگونه ریختن که من هیجا هیچوقت بیکار نمی مونم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)