ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

از پوشک گرفتن دختر گلم

1391/5/24 14:01
نویسنده : مامان مريم
338 بازدید
اشتراک گذاری

من الان تقریبا ٢ ماهه که جیشمو و اونیکو دارم می گم...خنده دیگه رسماً یه ماهه جیشمو می گم و کامل کامل پاک شدم... پس می شه در ٢سال و ٤ ماهگی .... لایلالای لا ... بابام می گه آخرین قیمت پوشکم بنویسم که ٢٤٠٠٠ تومان شده بود ... خوب شد زود و بموقع کارو تموم کردم ...

البته این حرفا اینجا گفتن نداره ولی مامانم عاشق قیافمه که تمرکز می کم واسه جیش کردن ... هر دفعه هم محبتم یقه یکیو می گیره که منو ببره دستشوئی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 10:32
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........