ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

دوستای خیالی

1391/5/25 20:49
نویسنده : مامان مريم
178 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند ماهی هست که یه سری دوستای خیالی پیدا کردم .... خیلی بامزن ... اسماشون به ترتیب حضور عریزان - ناقورا - کودیبا هستن ....

جالبیش اینه که باهاشون بازی می کنم و مدام دارم ماشیناشونو به رخ همدیگه می کشم ... مثلاً ناقورا پرادوی نقره ایشو سوار می شه می ره دنبال عریزان بعد کودیبا رو می برن آرایشگا ( پرادو هم معمولاً یه حلقه ورزشی مامانمه )‌... 

به هر حال مامانم می گه هر جور شده باید یه پرادوی نقره ای بخریم بچم عقده ای نشه !!!!

شوخی کردم مامانم همیشه فقط آرزوی دلخوشی منو داره ... همیشه شاد و سلامت و دلخوش!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا آبجي زهرا/ندا
25 مرداد 91 20:59
سلام چه دخمل ماهي داريدمن ترلان خانومو با افتخار لينك كردم اگه خواستيد مارو هم بلينكيدبه ما هم سر بزنيد
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 21:57
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........