ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

اولین سفر زیارتی مشهد

1391/6/18 13:12
نویسنده : مامان مريم
181 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفر زیارتی رفتم مشهد . البته غیر از اون مکه ای که ٢ ماهه تو شکم مامامی بودمو می گم هااا.... خیلی خوب بود چون عسل و صدف هم با ما بودن و فقط جای کیتان جونم خالی بود . صدی جون مسابقات کشوری تنیس داشت که ما هم باهاشون رفتیم . قابل گفتنه که کلاً من و مامانم مهمون مامانی بودیم و خیلی حال داد . دیگه اینکه با ترین ( قطار )‌ رفتیم و من هم کلی فیس داشتم چون تا حالا سوار نشده بودم . البته غیر از سه ماهگیم که تو آمریکا سوار شدم ولی خوب یادم نمی آد ... هتل پارس بودیم و من هم قاطی دخترهای بزرگ شده بودم و خیلی حس خوبی بود ... امام رضا هم که قربونش برم مثل همیشه شلوغ شلوغ بود ... یه بار منو بردن و وقتی مامانم بهم می گفت سلام بده بلند سلام می کردم و بای بای می کردم .بعدم نمی فهمیدم بقیه چرا گریه می کنن ... بعدشم گفتم رفتیم له کردیم ... که نمی دونم چرا همه کلی خندیدن .

مامان ناهید و عمه مرضی هم بهم سر راهی دادن گفتن چون دفعه اولمه خیلی مهمه ... تازه یک ست آشپزخونه هم سمانه جونم برام خرید که کلی ذوق می کردم ... نمی فهمیدم همه اینا به مشهد رفتنم ربط  داره ولی من که ذوقمو می کردم .........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)