ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

مهدکودک اینبار به صورت جدی !!!!!!!

1392/5/26 16:56
نویسنده : مامان مريم
313 بازدید
اشتراک گذاری

ایندفعه تصمیمم قاطعه !!  می خوام برم  مهد ... بعد از حدود ٦ ماه کلاس زبان رفتن مامانم فکر می کنه آمادگی کامل برای مهد رفتن دارم ... البته دفعه پیش که می گم ١٠ روز بیشتر نبود .... (روم به دیوار )‌ آخه خوب دوسش نداشتم ... حتی مامانم هم جدی نبود ... و همینطوری رفتیم ... ایندفعه بعد از کلی تحقییق و چند تا مهد دیدن رفتیم ارمغان هستی که توی بلوار دادمان .... یه قصر پرنسسی اولش دیدم که همونجا میخکوبم کرد ... بعد هم مربی های مهربون ...

الان حدود ١٠ روزه که با اشتیاق کامل می رم . مدیرمون خانم معروفی و مربیمون خاله آرزو .... که دو تاشونم خیلی مهربونن ..

شهریه مهد هم نیمه وقت یعنی تا ١/٣٠  - ٤٠٠ هزار تومان میباشد ! نوشتم که بعداً با زمان خودم مقایسه کنم البیته با لوازم تحریر و دو تا کلاس اضافه می شه ماهی حدود ٥٥٠ هزار تومن !!!  مامانم می گه پول ملاک خوبی و بدی جایی نیست ... اصلاً نمی خواد من چیزی یاد بگیرم . می خواد من فقط یه بچه شاد و سالم  (از نظر جسمی و هم روحی ) باشم .... صد البته اینم نوشتم که بعداً بر علیه مامانم استفاده کنم !!!!!

دیگه اینکه خاله آرزو همه جا دوربین داره و همه چیو می بینه ... که من زود خوابیدم یا رفتم جیش کنم یا نه ؟!!؟؟  آخه یکی از مشکلات اینروزای من اینه که خیلی خودمو نگه می دارم و اگه زور بالا سرم نباشه تو ٢٤ ساعت دو بار بیشتر دسشویی نمی رم ! 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)