ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ترلان ملك جاني

یه حرف بد

1392/5/27 15:06
نویسنده : مامان مريم
507 بازدید
اشتراک گذاری

یه مطلب هست که نمی دونم اینجا بنویسم  آبروم بره یا نه ؟؟؟

ولی خوب عیب نداره می نویسم که بعدهها بخونم بدونم چه بچه تخسی بودم !!!

یه روز داشتم با مامانی شوخی می کردیم که مامانی زندونیم کرد و منم  دیووونه شدم ... برگشتم بهش گفتم  : ااااااااااااااااااااااااا ه ... زن دیوونه ؟!؟؟!؟؟!!!!!  مامانم تا اینو شنید مثل ببر پرید گفت چییییییی؟؟؟ چی شنیدم ؟؟ دیگه خلاصه کلی دعوا که با وساطت مامانی دعوا تموم شد ... دوباره شروع کردیم به بازی که دوباره مامانی زندونیم کرد ... منم گفتم مامانی تو همون زنه ای هااااا ....

دیگه مامانم و بیچاره مامانی اینقد خندییدن که کلاً مساله تربیت منتفی شد .ولی خوب مامانم  معلوم بود که یه کم خوشحاله که من دیگه اون کلمه رو به زبون نیاوردم ... ولی خوب به هر حال کارم راه افتاده بود ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)