ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

محرم و عمل قلب بابائی

1390/9/27 11:15
نویسنده : مامان مريم
166 بازدید
اشتراک گذاری

محرم امسال خیلی غم انگیز تر از هر سال شروع شد .. آخه دقیقاً همون روز اول محرم بابائی هم عمل قلب باز شد . خدارو صد هزار هزار مرتبه شکر که الان که سه هفته گذشته هر روز بهتر از دیروز می شه . همیشه می دونستیم که چقدر دوسش داریم ،‌چقدر برای ما زحمت کشیده ، چقدر قلبش مهربونه و چقدر هر لحظه به فکر ماست ... ولی حس روز عملش واقعاً ناگفتنی بود ... دلم می خواست قلبمو از جاش دربیارم بذارم توسینش تا همیشه سالم و سلامت برای ما بتپه ..دلم می خواست چشمامو دربیارم بذارم جای چشمای مامانی تا بفهمه که اشکها و غصه یواشکیشو فهمیدیم ... دلم می خواد تا عمر دارم هر روز دست مامان و بابامو ببوسم و آرزو کنم من و محمد هم بتونیم مامان و بابائی به همون خوبی واسه گل دخترم باشیم ...

 

 

خدایا همه مامان و باباها رو واسه نی نی هاشون سالم و سلامت نگه دار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)