ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

جریانات تولد ترلان !

1390/2/20 15:03
نویسنده : مامان مريم
146 بازدید
اشتراک گذاری

ترلان

اینجا دخترا حسابی دارن پدر مامان نوشین و در می آرن. آخه تقریباْ ۳ ماه نبود و هممون خیلی دلتنگیم . اینم از عواقب دلتنگی .

بابايي و تداركات

بابا محمد و دایی خیلی برا تولدم زحمت کشیدن . تقریباْ همه کارا رو بابا جونم کرده. خسته نباشی بابایی...

اینم میز تولدم بود... یه تولد رنگارنگ رنگین کمونی .... 

از غفلت عکاس استفاده می کنم و چندتا شکلات خیلی خونسرد بر می دارم ... لالالالالااا

من و ...

اینم روژان جون و کیانا جونم هستن . خیلی دخترای خوبی هستن ولی نمی دونم چرا اینقدر همدیگرو کتک زدن اونروز ...

كيك تولد

کیک تولدم!

من و بادكنك ها

بعد از تولد اینقد خسته شده بودم که گلاب به روتون هی عق زدم ! یک ساعت خوابیدم حالم جا اومد و دیدم بادکنکا رو دارن جمع می کنن ... چه حالی کردیم با کیانا تو بادکنکا... بعدش مامانم و بابام و خاله و داییم عین بچه بادکنکا رو بستن به پاهاشون و مسابقه بادکنک ترکونی را انداختن .. من و کیانا هم گریمون گرفت ... مثل اینکه این بزرگترا هیچ وقت واقعاْ بزرگ نمی شن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)