ترلانترلان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترلان ملك جاني

واکسن 18 ماهگی

1390/5/9 9:48
نویسنده : مامان مريم
139 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من رفتم دتر ( دکتر ) و واکسن زدم !‌ گریهبا مامانم رفتیم پیش دتر بدوحی که از نوزادی می رم پیشش. این اولین باری بود که بابا جون نتونسته بود با ما بیاد دتر ... خداو شکر خلوت بود ... رفتیم تو ... اینقدر بد به آقای دتر نگاه می کردم که نگو . وزنم ١٤ کیلو بود ،‌قدمم ٨٨ سانت که خیلی راضی بود آقای دتر... بعدشم که اون واکسن لعنتی .... برعکس دفعه پیش که اصلاً اصلاً گریه نکرده بودم ایندفعه یه چند دقیقه ای گریه کردم ... بالاخره هرچی باشهبابا جونم نبود دیگه ... بعدش رفتیم خونه مامان ناهیدم ... الان که مامانم داره برام می نویسه من خونه پیشعزیز خوابیدم ... آخه از ١٠ ماهگی پیششش می مونم و حسابی بهش عادت کردم ... ایشاله تبم هرچی زودتر بیاد پائین تا بتونم برم سراغ شنطونی (‌شیطونی) !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)